20 januari 2011

199 jaar/200 jaar.


Het is vandaag precies 199 jaar geleden dat Klaas Heins naar het plaatsje Tzum is gegaan om zijn achternaam te registreren.

Dit was het begin van de familienaam "Molenaar".

Voor het 200 jarige jubileum van de familienaam Molenaar in 2012 wil ik een stamboom boek maken.

Voordat ik hier aan begin zou ik graag van te voren willen weten of er familieleden zijn die hier interesse in hebben. Het is namelijk best veel werk om zo'n boek te maken en als er niemand interesse heeft.... tja... moet ik er dan wel aan beginnen.

De tijd dat ik er mee bezig ben is voor mijzelf maar de kosten voor het afdrukken/copieren zal ik wel moeten doorberekenen aan diegene die het boek wil.
Maar wat kost een copy? 0,10 per A4, dus dat zal niet zo heel veel kosten.

Dus heb je interesse!!

Laat het me dan weten door een reactie te plaatsen onderaan dit bericht.

Groet,

2 opmerkingen:

  1. hihi,
    wat een leuk idee om 200 jaar familiegeschiedenis in 1 boek samen tebrengen

    groetjes elice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mellanie,
    Ik heb zeker interese in het boek, zal ook een kijken/vragen of er meer geïnteresseerden te vinden.
    Groeten Robbert

    BeantwoordenVerwijderen